Ons fotoalbum | Nieuwjaarsborrel 2009

Nieuwjaarsborrel 16-1-2009 , Gezellig en Sfeervol

Meteen bij het binnenkomen in ons “Stekkie Mas” voelde je de sfeer, “hier is ‘t gezellig”.

Bij de deur zat penningmeester Pia en iedereen kreeg een vrolijk kaartje met hun naam uitgereikt, zodat men elkaar op het eerste gezicht al kon “kennen”! Geen onhandig herhaaldelijk vragen naar iemands naam, opende al makkelijk gezellige gesprekken tussen de nieuwe en oude leden.

Met de lucht van lekkere bitterballen en vlammetjes die op het binnenplaatsje buiten stonden te borrelen om geserveerd te worden en de buffettafel vol met  allerlei, door verschillende leden klaargemaakte , salades, hapjes en natuurlijk de traditionele haring met uitjes was het een uinodiging die natuurlijk niet te weerstaan was.

Het nieuwe bestuur met frisse moed hun regie begonnen, gave direct een nieuwe toon aan dit gebeuren en hadden zowaar een heuse D.J. ingeschakeld om ook de jongeren onder onze leden aan te trekken . De dansstemming werden door velen gedeeld en de beentjes gingen dan ook gewillig van de vloer en onze lieftallige Erna degene die de jongeren wel eens zou laten zien hoe er gedanst moest worden! Binnen korte tijd was het een swingende massa… dames… Heren, heren hoe komt het toch dat die benen niet mee willen??... Van die kant, voornamelijk genieten bij het uitzicht op hun vrouwelijk schoon!

De bibliotheekruimte versierd met Indische doeken was tot een gezellige “zithoek” voor de minder beweeglijken of “moeie benen”, gemaakt, de versierde kaarsjes her en der, de muziek, niet op zijn minst onze superbarmannen Ron en Christiaan met hun eigen stijl en opgewekte grapjes zorgde ervoor dat men blij verrast over het “nieuwe” Stekkie een fijne avond had.

Een goed begin van een nieuw bestuur om nog veel gezelligheid te brengen samen met alle tevreden leden!